marți, 9 septembrie 2008

O zi din viata unui "Aseist"

09:00 - suna ceasul intr-un stil demn de Vanilla Sky: (voce blonda) “Deschide ochii, puisor! Este timpul sa te trezesti.”
09:02 - mormaie nervos, cu ochii inchisi intinde mana inspre ceas si il opreste.
10:30 - deschide ochii. Se ridica buimac. Par ciufulit, ochii rosii umflati de prea putin somn.
10:35 - ajunge in baie. Se uita in oglinda: “Iisuseee!! Arat ca un rahat. Sa fac un dus revigorant, poate imi revin.”
10:50 - intors de la dus, verifica imaginea din oglinda: “Tot nu e bine. Ar trebui sa ma tund, iar mi-a crescut prea repede parul. A trecut doar 1 luna de la ultimul tuns.”
10:55 - “Sa ma barbieresc. Asa acu parca arat mai bine. Defapt stai. Sa ma dau cu crema asta pe care mi-a dat-o Cristina.”
11:05 - se holbeaza in oglinda. Apuca la intamplare unu din multiplele flacoane de pe etajera din fata oglinzii. E ultimul parfum de la Versace - for men. In reclama acestuia scria: “Pentru barbati puternici.” Gand: “Si io normal ca sunt un barbat puternic. Si viril. Si destept. Foarte destept. O sa obtin o marire de salariu azi.”
11:20 - in bucatarie. Mananca tacticos un rest de pizza. Soarbe sucul natural de portocale. Calm absolut.
11:30 - suna mobilul. (blackberry, telefon de servici) “Alo, da?” “Ce faci, bai baiatule? Nu ai de gand sa apari si tu la faculta sa-ti dai examenu ca te pica nemernica asta ca cica nu te-a vazut la fata vreodata!” “Azi avem examen?” “Da, geniule. Misca-ti curul ala corporatist. In 20 de minute trebuie sa fii aici.” “Ah, fuck! Ok. Ne vedem acolo.”
11:32 - comanda un taxi.
11:55 - pe holul facultatii, in fata salii de examen. “Ce faci bai tampitule? Nu te-am vazut prin Bamboo aseara.” “Am de lucru, bai tampitule! Si in plus de asta, Bamboo este pentru manelisti lipsiti de creier ca tine!” “Bine ca esti tu destept cu salariul ala in euroi al tau. Nu ai de gand sa intri in sala?” “Mai raman putin aici. Am ceva de vorbit cu profa.”
12:05 - apare profa. Femeie in varsta, acra de atata stat in sistemul de invatamant.
12:06 - “Buna ziua, doamna profesoara. Sunt George de la grupa 2.” “Buna ziua. Ce doresti? Nu ai examen acum cu mine?” “Ba da. Stiti, vroiam sa vorbesc putin cu dvs. inainte…” “Scuteste-ma de scuzele tale patetice. Nu ma intereseaza.” “Nu, stiti nu e vorba de nici o scuza. Vroiam sa va inmanez ceva.”
12:10 - profa se uita in plic si zambeste aproape matern: “Bine, puisor! Poti sa pleci. Ai trecut!” “Sarut mana, doamna profesoara!”
12:40 - inapoi in apartament. Deschide laptopul. Isi citeste mailurile.
13:30 - suna mobilul. “Bai acesta! Ce ai facut? Nu te-am mai vazut la examen…” “Am rezolvat prin mijloace “corporatiste”, scumpul meu!” “Sa dea naiba! Tu smecherule!”
13:45 - suna mobilul. “Buna, iubire! Ce mai faci? N-am mai auzit de ceva zile nimic de tine.” “Buna, papusa! Da, am fost ocupat cu serviciul, scoala etc.” “Crezi ca ne putem vedea diseara? Mi-e dor de tine, scumpete!” “Pai stai sa vad ce program am…o secunda sa verific agenda.”
13:50 - in agenda sta scris: “Ralu - ora 19, parcare Mall Vitan”, “Miki - ora 21, la ea acasa”, “blonda de la HR - ora 23, program prelungit la firma”
13:55 - Gand: “Hmm…cand dracu s-o mai vad si p-asta.” Vocea de la telefon: “Hai mai iubitule. Asa de ocupat esti?” “Da, scumpete. Se pare ca stau in conferinte cu canadienii pana tarziu azi. Trebuie s-o lasam pe alta zi.” “Bine, iubire. Ne mai auzim in weekend atunci. Te pupic dulce!” “Da, si io. Pa pa!”
14:20 - se urca in taxi. Butoneaza febril blackberry-ul pentru a reprograma cateva “fane”.
15:00 - ajunge la sediul firmei. Intampinat de secretara: “Buna ziua, domnu` George! V-am pregatit cafeaua. Sefu` mare va asteapta la el in birou.” Zambeste senzual si continua: “Bafta! Va tin pumnii!” Clipeste pe sub gene.
15:30 - aterizeaza in biroul sefului. “Buna George. Nu te retin mult ca sunt canadienii pe fir. In legatura cu cresterea salariala pe care ai cerut-o…” (confident) “Da, Cristi?” Moment de tacere.
15:35 - “Am o veste proasta pentru tine, George. Am primit reclamatii de la anumiti angajati.” “Cum asa, Cristi?” “Asa bine. Se pare ca nu esti potrivit pentru acest job pana la urma. Nu ai stofa de manager.” “Dar Cristi, ce Dzeu! Diplomele mele atesta ca…” “Nu prea ma intereseaza diplomele tale obtinute prin spaga! Pe mine ma intereseaza eficacitatea. Si intarzie sa apara!”
16:00 - iese din birou abatut. Se ciocneste pe culoar de secretara: “Ce-ati rezolvat domnu`George?” “Rahat pe paine am rezolvat, Mirela! Lasa-ma in pace ca sunt nervos!” “Dar de ce?” “Pentru ca angajeaza un politehnist in locul meu. Cica io nu-s eficace! Cica io ma tin dupa fuste, in loc sa-mi fac treaba!” “Pai, domnu` George… cu tot respectu…stiti ca io va simpatizez foarte tare… dar chiar va tineti dupa fuste!”
16:30 - paraseste biroul, uitandu-se cu ura inspre secretara: “Cu siguranta a fost ea. Vroia mai mult. Nu s-a multumit cu o noapte de sex…vroia mai mult…nimfomana dracu! Auzi sa angajeze un tocilar de la Poli! S-a intors lumea cu susu in jos!”
19:00 - acasa, gugalind dupa joburi in strainatate.
19:10 - suna mobilul. Gand: “La naiba! Va trebui sa renunt si la bijuteria asta.” Raspunde. Voce blonda: “Pisi, unde esti? Te astept de 10 minute.” Gand: “Ah, drace! Proasta ma asteapta la Mall…am uitat de ea!” In telefon: “Papusa, mi s-a intamplat o nenorocire!” “Ce anume, iubire?” “Mi-au zgariat BMW-ul de servici. Si a trebuit sa-l duc repede in service, ca altfel imi fac astia gura si imi scad din salariu…”
19:30 - scapa de proasta. “Bine ca le-am amanat pe celelalte.”
21:00 - formeaza un numar. “Ce faci, pisicuto?” “Bine, draga. Dar vai, mai traiesti?” “Da, scumpa. Am fost foarte ocupat cu serviciu etc…stii tu. Imi pare rau ca n-am mai dat nici un semn. Ia zi nu-mi faci o vizita, ca sunt cam bolnavior?” “Pai daca esti bolnavior, ar trebui sa chemi o doctorita sa-ti faca o vizita, nu un inginer.” “Hai mai, nu fi sarcastica…” “Nu sunt, dragule. Sunt doar foarte ocupata. Am primit un job nou de manager. De maine incep…”
21:30 - inchide telefonul nervos. “Curva naibii! M-a lucrat. S-a razbunat! Ea e politehnistul! Fuck!”
22:00 - iese pe usa, indreptandu-se spre Bamboo. In taxi formeaza un numar: “Hai, frate ca apar si io in Bamboo in seara asta. Sa facem ravagii printre gagici. Am nevoie de asta…”

Niciun comentariu: